علیرضا خراسانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اعتبار تخصیصی سالانه تربیت بدنی برای تحقق اهداف برنامه های ورزشی این هیات کافی نیست ناچار هستیم از کمک های مردمی استفاده کنیم.
وی اظهارداشت : حضور ورزشکاران در این هیات، نشان دهنده شرایط ویژه و احتیاجات خاص آنان است که فراهم نمودن تمام شرایط به از سوی این هیات با بودجه موجود امکانپذیر نیست.
وی اضافه کرد : این هیات ورزشی تاکنون با کمک اداره ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان تا حدودی امکانات اولیه لازم برای ورزش جانبازان و معلولان را فراهم کرده است.
خراسانی از ایجاد پایگاه قهرمانی ویژه جانبازان و معلولان در دامغان خبر داد و خاطرنشان کرد : پایگاه قهرمانی، مکانی برای تمرین ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی، مدال آوران آسیایی، جهانی و کشوری است که می تواند مکانی برای افزایش روحیه ورزشکاران باشد و حتی به افراد دیگر انگیزه تمرین دهد.
وی اظهارامیدواری کرد در آینده نزدیک با در تخصیص بودجه کافی بتوان این پایگاه قهرمانی را به خوبی تجهیز کرد.
رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولان دامغان با بیان این که: امکانات اولیه در سالن اختصاصی معلولان و جانبازان استادیوم حمزه سیدالشهدا دامغان موجود است ، گفت : این سالن تجهیزات ورزشی کم دارد.
در هیات جانبازان و معلولان دامغان 120 ورزشکار سازمان یافته در رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، والیبال نشسته، گلبال، ورزش های بدنسازی و فوتبال فعالیت می کنند.
استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
9856/6026
خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.