به گزارش ایرنا، سیدشهاب‌الدین چاووشی روز پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان در سالن اجتماعات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: امروز دولت در شرایط سختی کشور را اداره می‌کند و همه باید برای رفع موانع کنار این خدمتگزاران نظام و مردم باشیم.
وی اظهارداشت : با درایت مدیران کاردان و بهره گرفتن از ظرفیت‌های کشور می‌توان برای توسعه روزافزون کشور تدبیر کرد.
وی امامان جمعه را دلسوزتر از همه ارکان بر دغدغه‌ها و مسایل جامعه دانست و اضافه کرد : ائمه جمعه در کنار زنده نگه‌داشتن نام دین و مذهب در افکار عمومی، در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند که امر بسیار ارزشمندی است.
وی با تاکید بر این که خیرخواهی نظام و کشور در گرو هم افزایی برای حل دغدغه‌های مردم است، اظهارداشت : حضور در مناصب تحقق یک اعتقاد دینی و تقرب به خداوند با خدمت خالصانه است و باید از این فرصت‌ها، برای توسعه کشور بهره گرفت.
استاندار سمنان مشکلات و دغدغه‌های مطروحه از سوی ائمه جمعه که به طور عموم مشکل معیشتی مردم بوده را دغدغه‌ مشترک خادمان نظام دانست ، دانست و گفت : امروز هر اقدامی برای رفع معضل بیکاری و همچنین رفاه مردم برداشته شود مجاهدت جدی در راه خداست.
وی با اشاره به وجود برخی قوانین دست و پاگیر که امورات مردم را با چالش مواجه می‌کند‌، اضافه کرد : این قوانین با تحت الشعاع قرار دادن هم، کار مردم را دشوارتر می‌کند و مسوولان و مدیران باید قانون را به نفع مردم تفسیر کنند.
چاووشی بیان کرد : با تحول جدی در ساختار اداری که نقطه شروع آن در این استان است تلاش می‌شود اقدامی اساسی در رفع مشکلات مردم صورت گیرد.
استاندار سمنان با اشاره به مشکل اساسی استان که در بحث تامین آب مطرح شد، افزود : وزیر نیرو متولی این امر است اگر اعتبار و امکانات در اختیار باشد ما به عنوان مجریان تلاش می‌کنیم این مشکل استان حل شود.
وی مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت و ترمیم شبکه‌های فرسوده آب استان را در مقطع کنونی برای حفظ منابع موجود ضروری دانست.
به گزارش ایرنا، در این نشست در باره مسایل و مشکلات و دغدغه‌های مردم و استان بحث و تبادل و نظر شد.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.