داریوش طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ضرورت اشتغالزایی به منظور تحقق شعار سال ، افزود : گرمسار از ظرفیت های بی نظیری در زمینه های گردشگری، کشاورزی، معدن و صنعت برخوردار است که به همین دلیل باید با تسهیل در شرایط جذب سرمایه گذار به اشتغال زایی در این شهرستان کمک کنیم.
وی اظهارداشت : یکی از ظرفیت های گرمسار قرار گرفتن در چهار راه جاده ای کشور و همچنین نزدیکی به تهران است که این امر باعث می شود سالانه میلیون ها مسافر از این شهرستان عبور کرده و گرمسار را مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.
وی یکی از مشکلات پیش روی گرمسار را کمبود آب برشمرد و خاطرنشان کرد: در بخش شهری باید به فکر کمبود نزدیک به 50 لیتر آب بر ثانیه باشیم و رفع معضل نیازمند انتقال آب از سایر حوزه ها به این شهرستان است.
طاهری یادآور شد : مدیریت مصرف آب امروز امری مهم است که باید به جد آن را در نظر داشت و با توجه به سبک زندگی اسلامی، صرفه جویی در مصرف و همچنین اصلاح الگوی مصرف می توان در کاهش مصرف آب و حفظ منابع آبی شهرستان گرمسار ، گام برداشت.
گرمسارغربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدودمی شود.
شهرستان گرمسار به دلیل نزدیکی با تهران و برخورداری از صنایع و واحدهای آموزش عالی، میزبان جمعیت قابل توجهی از استان تهران است.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.