به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی سعیدی روز پنجشنبه در آیین گشایش خبرگزاری حوزه استان در سالن اجتماعات حوزه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) سمنان افزود: افزایش گسترش بینش مردم در گرو استفاده های بهینه از رسانه است.
وی به قدرت این ابزار مهم در شکل‌گیری بسیاری از تحولات اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن با استفاده از این ابزار سعی در تغییر نگرش ، رفتار و فرهنگ مردم دارد که باید با بکارگیری از قدرت رسانه‌های داخلی جلوی گسترش نفوذ قلمرو دشمن را گرفت.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اولین نقطه تمرکز دشمن نفوذ و تصرف در اندیشه و ادراک سیاسیون ، نخبگان و دولت مردان است که با هدف تغییر آرمان‌ها فرهنگی شکل می‌گیرد که لازمه مقابله با آن، همین قدرت رسانه است.
حجت الاسلام سعیدی رسانه حوزه را ابزاری مهم برای جلوگیری از ترویج و نشر افکار منفی بیگانگان اعلام کرد و گفت: این رسانه باید با قدرت، و روز رسانی فناوری های بخش خبر و تحلیل مسایل گوناگون به فعالیت‌ خود ادامه دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد رئیس حوزه علمیه برادران سمنان گفتن: یک‌هزار و 150 طلبه در سه سطح در استان مشغول تحصی هستند.
وی با بیان اینکه 200 مبلغ زن و مرد هم در استان فعالیت می‌کنند ادامه داد: در سمنان بیش از 60 مدرسه حوزوی فعال است که 20 تا 60 درصد اتباع بیگانه در آن مشغول تحصیل هستند .
رئیس حوزه علمیه برادران استان سمنان با اشاره به اینکه حوزه ظرفیت خوب اما ناشناخته دارد؛ ادامه داد: مادر همه نهادهای فرهنگی کشورحوزه است و انتظار می‌رود فعالیت علما از طریق این حوزه اطلاع رسانی شود.
به گزارش ایرنا، اخبار و اطلاعات حوزه استان سمنان از طریق سایت خبرگزاری حوزه و همچنین کانال تلگرام و اینستاگرام به 2 زبان فارسی و عربی فعال است.
بیش از ‌یک‌هزار و 150 طلبه در سه سطح در استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.