سید ابوالفضل مرتضوی روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود : بخش عمده اعتبارات ورزش معلولان از فدراسیون تأمین می‌شود و اعتبار اختصاصی مصوب سالانه اعتبار ضعیفی است که پاسخگوی نیازها نیست.
وی با بیان این که در سال جاری سه میلیون ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار ورزش معلولان و جانبازان قرار گرفت، اظهارداشت : اداره کل ورزش و جوانان استان تاکنون در حد وسع خود این هیات را حمایت کرده است.
وی ادامه داد : سازمان‌ها و نهادهای ذیربط و جامعه هدف همواره در فرآیند برگزاری تمرین، کمک حال هیات بوده‌اند و این امر حاکی از نگرش‌ مثبت به ورزش جانبازان و معلولان بوده است.
مرتضوی بیان کرد : مبنای کار این هیات ورزشی پاسخ به اعتماد مسوولان بوده و انتظار می‌رود نهادهای مربوطه همواره پشتیبان این رشته ورزشی باشند.
وی امکانات و اعتبارات فعلی را در حد انجام فعالیت‌های معمولی ورزشی و برای تأمین سلامتی ورزشکاران این رشته دانست و گفت:
در صورت تامین اعتبار یاد شده همه اهداف هیات عملیاتی خواهد شد.
وی وضعیت ورزش معلولان و جانبازان استان را با وجود محدود بودن اعتبارات، مثبت ارزیابی کرد و گفت : فعالیت گسترده‌ای در این رشته ورزشی در حال انجام است و ورزشکاران در رشته‌ انفرادی و دو میدانی صاحب مقام هستند.
مرتضوی در پایان به ضرورت همکاری رسانه‌ها با هیات ‌های ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد : هم افزایی رسانه‌ها با هیات‌های ورزش اعتلا و شکوفایی ورزش استان را به دنبال دارد.
به گزارش ایرنا، بیش از 600 ورزشکار جانباز و معلول و 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان فعالیت می‌کنند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.