ابوالفضل حسن بیکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ایران امروز در عرصه های بین المللی به اهداف بلند خود دست پیدا کرده و در منطقه به قدرت اول تبدیل شده و در سطح ملی با ایستادگی و تلاش خود در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی رسیده است.
وی روز 13 آبان را یادآور سه حادثه تاریخی و حاوی 2 پیام بزرگ برای ملت ایران و دنیا دانست و اظهارداشت : اعتماد نکردن به غرب اولین پیام 13 آبان است و نشان دهنده اینکه غرب همواره به دنبال مکیدن خون ملت ها، استعمار و استثمار آنان است.
وی استقلال، آزادی و خوداتکایی را دیگر پیام 13 آبان برشمرد و گفت : حوادث تاریخی سال 135٨ و حضور دانشجویان پیرو خط امام (ره) در صحنه انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دنیا ثابت کرد ایران استقلال و آزادی خود را در سایه اسلام به هیچ چیز نمی فروشد و با خوداتکایی در برابر هر زورگویی ایستادگی می کند.
وی تصریح کرد : کشور ایران در حادثه تبعید امام به ترکیه در سال 1343 و حمایت از رهبری امام خمینی (ره) با صدای رسا در برابر طاغوت ایستاد و به دنیا ثابت کرد زیر بار حرف زور نمی رود.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به اقتدار امروز جمهوری اسلامی اشاره و اضافه کرد : ملت ایران امروز پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، نشان داده است که روز به روز مقاوم و پایدارتر شده است.
وی بر حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 13 آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
9856/6026
خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.