علی اصغر مجد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : آتش خشم مردم نسبت به ظلم طاغوتیان از تبعید امام خمینی به ترکیه شکل گرفت که در نهایت با ایستادگی این ملت قهرمان بود که به پیروزی رسید.
فرماندار دامغان اضافه کرد : 13 آبان سال 1357 و حادثه کشتار مردم مظلوم، دانشجویان و دانش آموزان در دانشگاه تهران، حماسه بزرگی بود که بدون شک زمینه ساز پیروزی انقلاب در بهمن همان سال شد.
وی تصریح کرد : این روز بزرگ به ما نشان داد دشمن همواره به دنبال توطئه و دسیسه های شیطانی است اما ملت ایران با حضور خود، تسخیر لانه جاسوسی را رقم زد که این دستاورد از سوی جوانان و نوجوانان بیدار رقم خورد و به دنیا ثابت شد که ایران، اجازه تجاوز به هیچ کشوری را نمی دهد.
مجد بیان داشت : امروز، استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران از مرزها فراتر رفته و ملت های عدالت خواه دنیا را به این حرکت واداشته است.
فرماندار دامغان حضور مردم در راهپمیایی روز 13 آبان را نشان از اراده مستحکم ملت ایران دانست و افزود : پس از گذشت 38 سال، هنوز انزجار از استکبار در قلب مردم ایران جاری است که باید با این حضور خود، پیام 13 آبان را زنده نگهداشته و برای آیندگان به ارمغان ببریم.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 13 آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
9856/6026
خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.