به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه سمنان گفت : کلام نهی از منکر بر افراد اثر گذاراست چراکه این امر بر روح و باطن انسان ها تاثیرمی گذارد.
وی اظهارداشت : ریشه کنی فساد در جامعه در گرو توجه زمامداران جامعه به امر به معروف است.
وی با بیان این که ستاد امر به معروف و نهی از منکر برکات زیادی در جامعه دارد خاطرنشان کرد: استان سمنان بدون مشکل اخلاقی نیست امابرای این که بتوانیم قدم بهتری در مسیر امربه معروف برداریم این وظیفه بر دوش مسوولان و مردم است.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: وضعیت حجاب در جامعه نگران کننده است و کشف حجاب رضا خانی برداشتن چادربوده و تعداد افراد چادری در جامعه امروزی کاهش یافته است.
حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: 92 برنامه توسط ستاد استان سمنان در سال جاری در سمنان اجرا شدکه 10 برنامه به صورت ویژه و82 برنامه توسط برنامه اجرایی خود ستاد و سازمان های های موظف انجام شده است.
وی ،نشست خبری ،اطلاع رسانی نسبت به قانون ستاد احیا،نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر،قرائت بیانیه در نمازجمعه ،شرکت گروهی از خواهران طلایه دار در رژه نیروهای مسلح را از جمله اقدامات این ستاد در نیمه نخست امسال برشمرد.
6026/7339
خبرنگار: سارا خدادادی** انتشاردهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IR NASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.