به گزارش ایرنا، فرزاد فتاحی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات این اداره کل افزود: در 6 ماه اول سال 96 نزدیک به 31 مکان ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی اعتبارات ورزشی استان در سال گذشته را پنج میلیارد 200 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد : این میزان اعتبار در 6 ماه اول سال 96 به پنج میلیارد و 600 میلیون ریال رسید.
وی یادآور شد : در 6 ماه اول سال 96، نزدیک به 10 میلیارد ریال از وزارت ورزش و جوانان به استان سمنان ابلاغ شده است.
وی با اشاره به فعالیت 35 هیات ورزشی در این استان خاطرنشان کرد: در 6 ماه سال جاری استان سمنان 54 مدال بین اللملی و آسیایی در بخش آقایان و بانوان به خود اختصاص داده است.
وی به حضور و افزایش ورود ورزشکاران در بخش بانوان به کسب 235 مدال کشوری در 6 ماه نخست سال اشاره کرد و گفت : این در حالی است که در بخش آقایان 226 مدال کسب شده است.
وی رسانه ها را بازوی قدرتمند توسعه، فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی در جامعه دانست و افزود : استان سمنان سالانه میزبانی چهار هزار ورزشکار را دارد که نیازمند حمایت همه جانبه رسانه ها و سایر بخش های مرتبط است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از میزبانی سمنان در برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذر 96 اشاره کرد و گفت: 20کشور برای حضور در این مسابقات دعوت شدند.
مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان از سوم ماه آذر 96 به مدت سه روز در سالن غدیر شهرستان سمنان برگزار می شود.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است.
7344/6026
*خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.