محمدرضا قائمی روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح آموزشگاه خیرساز آقا جنانی در دامغان در گفت و گو با ایرنا، افزود: تا پایان سال 96 تعداد 19 طرح با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال افتتاح و در نظام تعلیم و تربیت استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: در سال 96 تا کنون خیران استان بیش از هشت میلیارد ریال به این اداره برای انجام اقدامات در جهت پیشبرد اهداف آموزشی اهدا کرده اند که این میزان درسال 95 به 14 میلیارد ریال رسید.
وی اضافه کرد: خیران مدرسه ساز استان سمنان نقش به سزایی در تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس دارند که در شهرستان دامغان نیز شاهد درخشش مجمع خیران با 12 سال سابقه هستیم که این مجمع در دامغان از مجامع فعال استان سمنان به شمار می رود.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اضافه کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز دامغان طی جلسات مستمر داخلی و حضوری با مسئولان شهری، استانی و کشوری، تا کنون قدم های بسیاری را در این امر برداشته اند که آموزشگاه 12 کلاسه خیر منصوری و 9 کلاسه عصمت طاهری، تجهیز و مرمت مدارس و سالن های ورزشی، از جمله اقدامات ارزنده آنان است.
در استان سمنان 118 هزار دانش آموز تحصیل می کنند، شهرستان دامغان دارای 101 آموزشگاه، 519 کلاس درس، 21 مرکز پیش دبستانی با 26 کلاس است.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.