به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی روز شنبه در آیین معارفه دادستان نظامی نیروی مسلح استان سمنان افزود : دشمنان نظام جمهوری اسلامی با روش های مختلف درصدد رخنه در نیروهای نظامی کشور برای ارزیابی میزان قدرت و توان نظامی ایران اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد : برای افزایش سلامت روحی و جسمی در بین نیروهای نظامی و مسلح ایران اسلامی باید سربازان جان برکف انقلاب اسلامی از آفات اجتماعی که در کمین آنهاست دوری کنند.
وی تصریح کرد : گزینش نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین گزینش ها به شمار می رود و به این دلیل روز به روز توان نظامی کشورمان در منطقه و جهان افزایش می یابد.
معاون ارجاع سازمان قضایی نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد : امروز دشمنان نظام با آشکارشدن توان نظامی نیروهای جان برکف مسلح و نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در سنگرهای ذلت مخفی شده اند و با پیروی از منویات رهبر انقلاب روزبه روز بر سربلندی این نظام ارزشی افزوده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین فراتی اضافه کرد : همواره توجه به منویات امام خامنه ای به عنوان فرماندهی معظم کل قوا در محور برنامه های نیروی مسلح بوده و با عزت و سربلندی مسیر امنیت و عزت امنیت ایران در سالهای متوالی حفظ می شود.
وی ادامه داد : نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با عزت و سربلندی از ارزش های دفاع مقدس در میدان و نبرد حق علیه باطل دفاع می کنند و کوچکترین تحرک دشمنان علیه جمهوری اسلامی در نطفه حنثی می شود.
به گزارش ایرنا، در این این نشست از تلاش های کمال فرهنگ نیا دادستان نظامی نیروهای مسلح استان سمنان قدردانی و علی اسماعیل به عنوان دادستان جدید این نهاد منصوب شد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.