به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری پنجشنبه‌شب در چهارمین یادواره 20 شهید روستای نعیم آباد شهرستان دامغان در حسینیه اعظم این روستا، به سخنان اخیر ترامپ در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور آمریکا با سخنان خود به جهان ثابت کرد که چه انسان ابلهی در جایگاه ریاست جمهوری کشور بزرگ و مدعی آمریکا تکیه زده است.
وی اضافه کرد: ترامپ با کلمات سخیف و نامناسب خود نسبت به ملت رشید ایران و نظام جمهوری اسلامی، نشان داد ایران همچون استخوانی در گلوی آنان است که نمی دانند چگونه با آن مقابله کنند.
دادستان کل کشور، به جایگاه رفیع شهیدان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جایگاه رفیع شهیدان همچون جایگاه شهیدان عاشورای حسینی است که باید به آن توجه ویژه داشت که این کار با برگزاری یادواره ها و گرامیداشت یاد شهدا ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: ماه محرم زمینه ساز احیای عزای امام حسین (ع) و پیوند جهان اسلام به‌ویژه شیعیان در دانشگاه بزرگ معنویت است که همه می توانند از برکات بی انتهای این مکتب انسان ساز بهره بگیرند.
دادستان کل کشور، مبارزه با ظلم و ستم را بزرگترین درس قیام امام حسین(ع) دانست و افزود: امام حسین(ع) با قیام خود به ما ثابت کرد که برای ایجاد اسلام باید زمینه اجرای احکام اسلام فراهم شود.
منتظری، به شهادت عاشورایی شهید حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی با رشادت خود پیام بزرگ ایستادگی جوانان ایران در برابر متجاوزین به اهل بیت(ع) و اسلام را به جهان اعلام کرد.
وی به یاوه گویی های فضای مجازی بر ضد مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: کسانی که ضد مدافعان حرم سخن می گویند باید بدانند اگر ایستاگی و رشادت جوانان مدافع حرم نبود ، شهرهای ایران گرفتار مصیبت جنگی بود که مردم شهرهای سوریه و عراق با آن مواجه هستند.
دادستان کل کشور تصریح کرد: تا زمانی که جوانان ملت ایران در مسیر حمایت از اسلام حرکت کنند، نصرت الهی با آنان است و خداوند نیز در صحنه های مختلف ما را یاری خواهد کرد.
چهارمین یادواره 20 شهید روستای نعیم آباد دامغان، با حضور محمدرضا خباز استاندار و حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان امام جمعه، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان، مردم و خانواده های شهدای دامغان، همزمان با اولین شب ماه محرم در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد، روستای نعیم آباد در 30 کیلومتری شرق دامغان واقع شده است.
استان سمنان سه هزار شهید و هفت هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرده است.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشاردهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.