ابوالفضل حسن بیگی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: توسعه شهری نیازمند استفاده از تمام تفکرات اقشار جامعه است و بانوان فعال و اندیشه‌ورزی در استان سمنان حضور دارند که باید برای افزایش رفاه اجتماعی از تفکرات آنها بهره گرفت.
وی اظهار داشت: شهرداری ها نقش اساسی در افزایش توسعه شهری و جذب گردشگر دارند و این نهاد می تواند با بودجه غیردولتی برای اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
وی تصریح کرد: 20 شهر استان سمنان از ظرفیت های قابل توجه گردشگری برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار برخوردارند و باید دستگاه های اجرایی با این نهاد هماهنگی بیشتری داشته باشند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرداری ها باید تفکر فنی و کارشناسی برای عمران شهری حاکم باشد و عرصه مدیریت شهری جایی برای تفکر حزبی و جناحی نیست.
حسن بیگی اضافه کرد: شهرداری ها با نوسازی بافت های فرسوده و افزایش رفاه اجتماعی نقش اساسی در افزایش توسعه اجتماعی دارند و باید این راهبرد را برای کاهش بزهکاری مدنظر قرار داد.
نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی گفت: باید شهرداری های استان سمنان، افزایش پوشش گیاهی و فضای سبز برای جذب گردشگر مدنظر قرار دهند و دولت نیز اعتباراتی برای نوسازی ورودی مناطق شهری استان در نظر بگیرد.
میزان مشارکت شهروندان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در شهرستان سمنان 62.3 درصد، در شهرستان شاهرود 77.2 درصد، در شهرستان دامغان 83.3 درصد، در شهرستان گرمسار 78.2 درصد، در شهرستان مهدیشهر 85.1 درصد، در شهرستان میامی 77.6 درصد، در شهرستان آرادان 74.4 درصد و در شهرستان سرخه 105.1 درصد به ثبت رسید.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده :مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.