فرماندار شاهرود درحاشیه این بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : طرح توسعه و افزایش قدرت پست 63 کیلوولت بیارجمند که با اعتبار 27 هزار میلیون ریال انجام شده بود، به بهره برداری رسید.
سید محمدرضا هاشمی با اشاره به آغاز اجرای عملیات گازرسانی به هشت روستای دهستان بیارجمند، بیان کرد: در این پروژه روستاهای خانخودی، دستجرد، قلعه بالا، قلعه احمد، گیور، یزدو و دزیان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی ادامه داد: در این طرح برای اجرای 38 هزار متر شبکه و نصب 730 مورد انشعاب، 34 هزار و 300 میلیون ریال هزینه می شود.
روز چهارشنبه همچنین یک مجتمع 500 راسی پرورش بز شیری با اعتبار 20 هزار میلیون ریال و با اشتغال پنج تن به بهره برداری رسید.
آغاز عملیات اجرایی ساخت میدان روستای خانخودی و همچنین بند خاکی روستای حجاج، بهره برداری از بوستان و خانه ورزش روستایی کلاته ری، بهسازی معابر و خانه ورزش صالح آباد و نیز چاه آب آشامیدنی مجتمع خوارتوران از دیگر برنامه های امروز بود.
معاون استاندار سمنان همچنین با امام جمعه بیارجمند و خانواده شهید اسکندری در روستای حجاج دیدار و در نشستی با اعضای شورا و دهیاران دهستان خوارتوران شرکت کرد.
از مجموع 488 طرح استان سمنان در هفته دولت، 141 طرح با اعتبار 107 میلیارد تومان در شهرستان شاهرود اجرا شده است.
در هفته دولت پارسال ، 91 طرح با اعتبار 48 میلیارد تومان در شاهرود به بهره برداری رسید.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.