به گزارش ایرنا، فرماندار گرمسار در حاشیه آیین های افتتاح این طرح‌ها به ایرنا گفت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت مدرسه 12 کلاسه کمیساریای عالی پناهندگان با هزار و 624 متر مربع فضا با صرف یک میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید، این مدرسه برای اتباع خارجی به ویژه برای مهاجران افغان در شهرستان گرمسار در نظر گرفته شده است.
داریوش طاهری خاطرنشان کرد: کارخانه کیسه الوان فجر شهرک صنعتی ایوانکی با اعتبار 6 میلیارد و 168 میلیون تومان به بهره برداری رسید، این کارخانه ظرفیت تولید روزانه پنج تن گونی از جنس پلی‌اتیلن دارد، ساخت این کارخانه از سال 95 آغاز شده و منجر به اشتغال 50 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم در سه نوبت کاری می‌شود، مساحت این کارخانه 11 هزار و 150 مترمربع و فضای کارگاهی آن سه هزار و 234 متر مربع است.
فرماندار گرمسار با اشاره به افتتاح جایگاه سوخت پارسیان ایوانکی با صرف اعتبار 2 میلیارد و 400میلیون تومان، بیان داشت: این جایگاه روزانه ظرفیت سوخت‌رسانی 12 هزار متر مکعب با 2 سکوی نفت گاز با چهار نازل، قابلیت ذخیره‌سازی 180 هزار لیتر سوخت دارد.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت 487 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 310 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در استان سمنان در حال افتتاح است.
در ادامه آیین‌های افتتاح طرح های هفته دولت شهرستان گرمسار، استاندار سمنان از خانواده جانباز 70 درصد ایرج جورابلو بازدید کرد، در این هفته در استان سمنان 487 طرح با 310 میلیارد تومان اعتبار در حال افتتاح یا آغاز است.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.