به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز دوشنبه در آیین افتتاح همزمان 51 طرح عمرانی و اقتصادی مهدیشهر در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای شناسایی رفع گرفتاری های مردم است و مسوولان دستگاه های از این موقعیت مهم برای افزایش اشتغال در نقاط مختلف استان بهره گیرند.
وی اظهارداشت : برای رفع گرفتاری مردم باید با رویکرد جهادی و الگوبرداری از منش بزرگان انقلاب اسلامی به خصوص شهیدان رجایی و باهنر بهره گرفت.
وی ادامه داد : در دولت یازدهم مسوولان دستگاه های اجرایی در حد توان تلاش کردند تا زیرساخت های سرمایه گذاری را در استان سمنان فراهم کنند و در دولت دوازدهم هم این روند ادامه می یابد.
خباز خاطرنشان کرد : یکی از اولویت های اساسی دولت دوازدهم استفاده از تمام ظرفیت های سرمایه گذاری در سمنان برای افزایش اشتغال است و شهرستان مهدیشهر به دلیل برخورداری موقعیت گردشگری در کاهش بیکاری استان می توانند تاثیرگذار باشد.
استاندار سمنان تصریح کرد : برای کاهش نرخ بیکاری و رونق کسب و کار نمی توان به بودجه دولتی تکیه زد و باید به بخش خصوصی میدان داد.
وی اضافه کرد : در یک سال و نیم گذشته بیش از هفت هزار میلیارد تومان تفاهم نامه اقتصادی با بخش خصوصی در سمنان منعقد شده است که در چند سال آینده مردم این استان طعم افزایش رونق و آبادانی را خواهند چشید.
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت 50 طرح عمرانی و اقتصادی در مهدیشهر با اعتبار 24 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
در سال 95 در استان سمنان 432 طرح با هشت هزار 680 میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.
6026/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.