فرماندار دامغان در حاشیه این افتتاحیه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برای اجرای این طرح یک میلیارد و 830 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و با افتتاح این طرح، هفت روستای بالای 20 خانوار رومنان، سبحان، شریفیه، شوکت آباد، کبوترخان، معصوم آباد و کوشکو از نعمت گاز بهره مند می شوند.
علی اصغر مجد افزود: با اتمام کار گازرسانی به هفت روستای بخش امیرآباد، تعداد روستاهای گازرسانی شده دامغان به 32 روستا خواهد رسید که با احتساب این روستاها، می توان اعلام کرد که ٨7 درصد روستاهای دامغان از نعمت گاز بهره مند هستند.
وی از آغاز عملیات گازرسانی به روستای منصور کوه در سومین روز از هفته دولت اشاره کرد و گفت: برای این طرح 640 متر خط تغذیه چهار اینچ، یک باب ایستگاه تقلیل400 متر مکعبی، یک هزار و 400 شبکه داخلی با واگذاری 35 انشعاب و علمک، 450 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود کار عملیات گازرسانی به روستای منصور کوه تا دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید تا مردم این روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.
فرماندار دامغان اضافه کرد: طی چهار سال گذشته تاکنون 400 طرح کوچک و بزرگ در دامغان افتتاح شده است که برای این تعداد طرح معادل 309 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت 79 طرح عمرانی و اقتصادی در دامغان با اعتبار 26 میلیارد و 158 میلیون تومان افتتاح و آغاز شد، 487 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 310 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.