به گزارش ایرنا، فرماندار دامغان روز دوشنبه در آیین افتتاح و آغاز به کار طرح های شهرستان دامغان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مجموعه مدیریت بحران شهرداری دامغان با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان، گفت: از 79 طرح 70 طرح عمرانی این شهرستان در بخش های مختلف با اعتبار 26 میلیارد و 15٨ میلیون تومان افتتاح شد.
علی اصغر مجد، از آغاز به کار 9 طرح در هفته دولت خبر داد و گفت: احداث باند دوم محور معلمان- دامغان، اجرای سامانه آبیاری و احداث باغ در 415 هکتار، احداث خط انتقال خروجی مخزن 500 متر مکعبی دامغان، احداث خروجی مخزن 200 متر مکعبی در دو شهر کلاته رودبار و دیباج، گازرسانی به روستای منصورکوه، احداث بندهای سنگ و ملات شهر کلاته رودبار و گام دوم مجتمع خدماتی رفاهی شهر امیریه از طرح های آغاز شده در این هفته است.
فرماندار دامغان، از خدمات برجسته دولت یازدهم در شهرستان دامغان یاد کرد و افزود: در سفر دولت یازدهم به استان سمنان 17 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های مختلف در نظر گرفته شد که تکمیل ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، سالن ورزشی دیباج، استخر سرپوشیده کارگران، ندامتگاه عمومی و سالن همایش ها و آمفی تئاتر دانشگاه دامغان برای این اعتبار در نظر گرفته شده است.
در این آیین محمدرضا خباز استاندار سمنان، حجت الاسلام سیدمحمدحسین حسینیان امام جمعه دامغان، و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان دامغان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و پس از افتتاح متمرکز طرح ها، در نشست شورای اداری شهرستان دامغان حضور یافتند.
در هفته دولت امسال در استان سمنان 487 طرح با 310 میلیارد تومان اعتبار در حال افتتاح است که برای 754 نفر اشتغالزایی دارد.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.