حسین خواجه بیدختی روز یکشنبه به ایرنا گفت: در قالب برنامه های هفته دولت در شهرستان شاهرود استان سمنان اقامتگاه‌های بوم گردی مجن و کلاته خیج به بهره برداری رسید، زیربنای هر کدام از این 2 طرح 200 مترمربع و اعتبار هرکدام 300 میلیون تومان که 50 درصد آن از محل تسهیلات بانک کارآفرینی و بقیه از سوی بخش خصوصی تامین شد و اکنون در اختیار بخش خصوصی است.
وی خاطرنشان کرد: چهار طرح دیگر گردشگری استان سمنان هفته آینده با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی در شاهرود به بهره برداری می رسد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به افتتاح هتل قصر بسطام با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان در برنامه های سفر امروز، گفت: این هتل در زمینی به مساحت سه هزار و 406 متر مربع، با زیربنای پنج هزار و 606 متر مربع در پنج طبقه و با اعتبار 2 میلیارد و 400 تومان ساخته شده و برای 50 نفر شغل ایجاد می کند، این هتل ظرفیت پذیرایی از یکهزار نفر را دارد و دارای 36 سوئیت و اتاق است.
مجن و کلاته خیج بیش از 13 هزار نفر جمعیت دارند و به دلیل آب و هوای سردسیری در تابستان گردشگر قابل توجهی به این مناطق سفر می کند.
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت 141 طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد، 486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.