فرزاد فتاحی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان این که بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره پرنیان در شاهرود طرح شاخص هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است، افزود: با حضور سید علی آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اعتباری نزدیک به ‌یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی روستای مغان از توابع شاهرود نیز با اعتبار حدود 200 میلیون تومان افتتاح شد، بهره برداری از سالن ورزش‌های باستانی شاهرود را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در هفته دولت امسال اعلام کرد و افزود: این سالن با زیربنای 700 مترمربع و اعتبار 600 میلیون تومان در سفر یک‌روزه معاون وزیر ورزش به این استان به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از طرح ورزشی نیمه تمام سالن سه هزار نفری شاهرود نیز بازدید کرد.
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت 141 طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است، در هفته دولت امسال 487 طرح در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی و ورزشی، با 310 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود که برای 754 نفر اشتغالزایی دارد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.