به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آئین افتتاح این پروژه ها بیان داشت : پروژه سالن چند منظوره نور که در حال حاضر ویژه ورزش و مدیریت بحران پیش بینی شده ، با زیربنائی معادل یک هزار و 872 متر مربع، وزن این سازه برابر 120 هزار کیلوگرم ، دهانه باز سوله32 متر ، طول آن 48 متر و با ارتفاع سیزده و نیم متر است .
مهندس سیدمحمد موسوی زاده اظهار داشت : مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس استراتژی رهبری هزینه و کنترل موجودی راهبری شده است .
وی یادآور شد : عدم پرداخت سود شرکت پیمانکار و یا مجری ، بهره وری نیروی انسانی شاغل در شرکت ، استفاده از منابع داخلی جهت اجرای بخش عمده ریالی پروژه و تامین کالا از منابع مستقیم فروش، از ویژگی های اجرای این طرح است .
مهندس موسوی زاده اضافه کرد : در 95 درصد موارد ارجاع کار به پیمانکاران فرد، مصالح مصرفی توسط کارفرما و به بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری شده و صرفاً قرارداد و دستمزد ساخت ، نصب و سایر موارد منعقد گردیده است .
وی تصریح کرد : مدت اجرای این پروژه 18 ماه و 84 هزار و 400 نفر ساعت صرف اجرای پروژه شده و مبلغ 12 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه صرف بهره برداری از آن شده است .
وی با اشاره به این که در هفته دولت امسال، 104 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتبار 78 میلیارد و 840 میلیون ریال افتتاح می شود گفت: 10 پروژه بهسازی و تامین روشنائی معابر ، 50 پروژه توسعه و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق ، 12 پروژه تبدیل 240 هزار و 44 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار ، تجهیز ، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوائی شامل 31 پروژه و پروژه ی نصب 129 دستگاه کنتور هوشمند برق در قالب طرح فهام ، به عنوان طرح های افتتاحی به شمار می رود.
وی خاطر نشان ساخت: از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تا به حال ، یک هزار و 430 میلیارد ریال در توسعه زیرساخت های صنعت توزیع برق استان سرمایه گذاری شده و احداث 805هزار متر شبکه توزیع برق ، دایر نمودن 821 ایستگاه هوائی توزیع برق و نصب 16 هزار و 816 دستگاه سرچراغ روشنائی معابر، از جمله این اقدامات محسوب می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725404
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.