علی اصغر مجد روز شنبه در سومین روز از هفته دولت در گفت و گو با ایرنا، افزود: در هفته دولت ساخت گام اول باند دوم محور دامغان- معلمان به طول 55 کیلومتر با 60 میلیارد تومان اعتبار ملی در سال96 و پیش بینی 100 میلیارد تومان اعتبار ملی در سال 97 آغاز می‌شود که در صورت تخصیص اعتبار، تا سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار دامغان، اجرای طرح‌های سامانه آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی را از دیگر برنامه های هفته دولت این شهرستان عنوان کرد و گفت: طرح سامانه نوین آبیاری و احداث باغ در شهر کلاته رودبار به مساحت 192 هکتار با اعتبار ملی 2 میلیارد و ٨٨0 میلیون تومان و 223 هکتار احداث باغ و اجرای سامانه آبیاری در شهر دیباج با اعتبار ملی 2 میلیارد و 453 میلیون تومان در هفته دولت امسال اجرایی خواهد شد.
مجد ادامه داد: احداث خط انتقال خروجی مخزن 500 متر مکعبی آب دامغان به طول پنج کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد تومان، احداث مخزن 200 متر مکعبی در شهرهای دیباج و کلاته در مجموع با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در دامغان آغاز می‌شود.
وی، از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای منصورکوه در شمال دامغان خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ملی 450 میلیون تومان در روستای منصورکوه در 20 کیلومتری دامغان آغاز به کار خواهد شد.
وی ادامه داد: احداث بندهای سنگ و ملات شهر کلاته رودبار با اعتبار 318 میلیون تومان و احداث گام دوم مجتمع خدماتی رفاهی شهر امیریه با اعتبار 250 میلیون تومان از دیگر طرح های کلنگ زنی در هفته دولت است.
مجد عنوان کرد: افتتاح و بهره برداری تعدادی از طرح های شاخص شهرستان دامغان در پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان در دامغان انجام خواهد شد.
فرماندار دامغان اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای کارمند، حضور مسوولان ادارات در میعادگاه نماز جمعه، راهپیمایی پیاده روی کارکنان ادارات و ارائه گزارش خدمات دولت به مردم با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه آهن شمال شرق یک از دیگر برنامه های هفته دولت در دامغان است.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت 487 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 310 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در استان سمنان افتتاح می‌شود.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.