قاتل دو زن در شهرستان شاهرود که شب گذشته رخ داد در کمتر از چند ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، در پی نزاع خانوادگی که منجر به قتل دو زن شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

مرد 40 ساله‌ای که به دلیل مشکلات خانوادگی ماه‌ها با همسر خود دچار اختلاف شده بود با حضور در منزل مادر همسر ۳۷ ساله‌اش در شهرک ذوالفقار با اسلحه شکاری به آنها شلیک کرده و هر  دوی آنها را به قتل رساند.

تلاش ماموران بلافاصله برای دستگیری قاتل که پس از وقوع این جنایت متواری شده بود آغاز و با به کارگیری تمامی امکانات اقدام به ره‌گیری راه‌های مواصلاتی و همچنین اماکنی که احتمال مخفی بودن قاتل بود، شد.
 
 در نتیجه تلاش اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران این فرماندهی موفق شدند عامل این نزاع و درگیری را شناسایی و وی را در کمتر از چهار ساعت، دستگیر کنند، قاتل که همه راه ها را برخود بسته دیده بود در نهایت خود را به پلیس آگاهی معرفی و تسلیم شد.

 وی در نخستین اعترافات خود  انگیزه اش  را از این اقدام جنون آمیز طرح شکایت همسرش برای طلاق و دخالت های بی جا و فحاشی های خانواده همسرش به او اعلام کرد و گفت: شب گذشته برای دعوت همسرم به منزل و پایان مخاصمات به منزل مادرش مراجعه کردم و زمانی که با امتناع همسرم و فحاشی های وی و مادرش روبرو شدم با اسلحه ای که همراه داشتم چهار تیر به سمت آنها شلیک کرده و از محل متواری شدم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.