محمدرضاخباز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید از مشکلات مردم در زمینه های اقتصادی، صنعت و چالش بیکاری آگاهی دارد و با قدم های شمرده درصدد رفع این معضلات است.
وی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار و روستایی در اولویت دولت دوازدهم است و همانند دولت یازدهم که بیش از 90 درصد روستانشیان استان سمنان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند، در دولت آینده نیز خدمات جدیدی به این اقشار از جامعه ارایه می شود.
وی تصریح کرد: اعتماد دوباره مردم به دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که آحاد جامعه به رفع مشکلات کشور با اراده پولادین و با همت کابینه دولت جدید اعتقاد دارند.
استاندار سمنان گفت: دولت دوازدهم ادامه دهنده راهبردهایی است که بذر آن از دولت یازدهم در کشور پرورانده شده و با عزم مثال زدنی و رویکردی حکیمانه این منویات در چهار سال آینده عملیاتی می شود.
خباز خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و بازگرداندن بخش قابل توجه دیگری از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور به چرخه تولید در اولویت کاری دولت دوازدهم خواهد بود.
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی شایسته بیشترین و بهترین خدمات هستند و باید با عزمی جهادی و حکیمانه برای رفع چالش های آحاد جامعه تلاش کرد، تصریح کرد: محور اتحاد و وحدت بین مسوولان و مردم ، رهبر انقلاب اسلامی است و منویات ایشان در بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک رکن راهبردی مدنظر اعضای کابینه دولت دکتر روحانی قرار دارد.
استاندار سمنان گفت: اتحاد و وحدت مسوولان نظام همواره مورد تاکید رهبر انقلاب به منظور رفع مشکلات کشور بوده است و در دولت دوازدهم نیز همانند دولت یازدهم این منویات حکیمانه اجرایی می شود.
نرخ مشارکت اقتصادی در استان سمنان بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، با 10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 46.1 درصد است و سهم شاغلان در بخش های مختلف اقتصادی استان در بخش خدمات بیش از 49 درصد، در بخش صنعت و معدن بیش از 33 درصد و در کشاورزی بیش از 18 درصد است.
در دولت تدبیر و امید تفاهم نامه اجرای 150 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان با بخش خصوصی در استان سمنان امضا شده است، تاکنون بیش از 440 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده :مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.