به گزارش ایرنا، این جشنواره در بخش های داستان بلند، کوتاه ، کوتاه کوتاه و بخش های ویژه حادثه قطار و کرامت انسانی برگزار شد و با رای هیات داوران و از بین یک هزار و 774 اثر رسیده از یک هزار و 205 نویسنده سراسر کشور برترین ها انتخاب شدند.
در بخش داستان بلند اثر 'نوید ظریف کریمی'، از خراسان رضوی با نام'پاسبان برازنده' اول شد و وحید حسنی هنزایی از یزد با داستان 'برنامه نویس و سمانه استان از خراسان رضوی با نام 'کاش اتفاق بیفتد به ترتیب دوم و سوم شدند.
در قسمت داستان کوتاه نیز اثر 'آفتاب پشتیرم تابید' از فرشته علیخانی از استان خراسان رضوی، داستان 'پیغام سعد' اثر علی مهدی دوست از خراسان شمالی و داستان 'گره' از مرتضی فرجی از همدان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
در این بخش از آثار معصومه دهنوی با نام 'ای شاه پناهم بده' از خراسان رضوی، صفورا براهیمی خبیر از تهران با داستان 'نقاره های کلیسای سرکیس'، داستان 'شریکان رنج و راحت' اثر حسین لعل بذری از خراسان رضوی، اثر 'انجیر' از الهه طاهریان از سمنان و اثر 'مسیح تنها' از حمید بابایی نیز تقدیر شد.
همچنین در بخش داستان کوتاه کوتاه هیات داوران بدون رتبه بندی امیر مرادی زاده از خراسان رضوی با داستان 'نذر ارزن'، ایوب رضایی از کردستان با داستان 'فکر کردم الان حرمیم خدمت آقا'، آسیه زاهدی از هرمزگان با اثر 'نذر آقا'، حامد سعیدی صابر از خراسان جنوبی با اثر 'دلشوره'، زیور نباتی از تهران با داستان 'محبوب پیدا و پنهان'، سعید نقویان از تهران با داستان 'ضامن'، سید محمود شریعتمداری از قم با داستان 'سلام برسان'، شیوا خادمی از خراسان رضوی با اثر 'بوی اسپند'، عزیزالله محمدپور از مازندران با داستان 'خواهش'، فاطمه صدیقی از کرمانشاه با اثر 'سوغاتی'، مریم شیخ از گلستان با داستان 'بلند شد'، مصطفی خدامی از همدان با داستان 'آنسوی فراموشی'، مطهره محمدپور از مازندران با اثر 'رضا' و مینا احمدی کهجوق از آذربایجان شرقی با داستان 'پناه آخر' به عنوان آثار برتر معرفی شدند.
در بخش ویژه حادثه قطار مسافری تبریز – مشهد نیز اثر حمید صادقی از استان مرکزی با داستان 'مسافران نور' و امین اطمینان از خراسان رضوی با داستان 'ثرب' به عنوان برترین ها معرفی شدند.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.