به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز چهارشنبه در نشست انجمن خیران مسکن ساز در سالن کوثر استانداری افزود: هزار و 500 واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز در این استان عملیاتی شده که هزار واحد آن تاکنون به اتمام رسیده است و تا پایان سال 97 واحد باقی مانده تحویل جامعه هدف می شود
وی اظهارداشت :. استان سمنان یک درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهد و به نسبت درصد جمعیت باید یک درصد از ساخت واحدهای مسکونی را به عهده بگیرد ولی ساخت هزار و 500 واحد مسکونی توسط این انجمن بسیار فراتر از تعهد استان است.
وی خاطرنشان کرد : انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان زیر مجموعه انجمن خیرین مسکن ساز ایران، وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلام و حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) بوده در راستای اهداف حساب 100 امام (ره) برای تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و نیازمند با هدف اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی و خیرین فعالیت می کند.
خباز اضافه کرد : ساخت مسکن برای افراد محروم یکی از راه های جاودانه شدن است زیرا تا سالیان سال و حتی بعد از گذشت نسل ها نام افراد خیر در صفحه روزگار باقی می ماند.
استاندار سمنان ادامه داد : اصل نظام اسلامی مسوول ساخت مسکن برای افراد محروم است که افراد خیر با کمک برای ساخت واحدهای مسکونی این بار سنگین را از دوش نظام اسلامی برداشته است و به آن کمک می کند.
به گزارش ایرنا، انجمن خیرین مسکن ساز در حقیقت جزئی از برنامه افتتاح حساب 100 حضرت امام(ره) برای تأمین مسکن کم درآمدها است که فرمان آن در 21 فروردین سال 58 صادر شد، این انجمن در سال 87 تشکیل شد و کل فعالیت‌ها و دبیرخانه آن زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.
در استان سمنان هزار و 500 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز این استان عملیاتی شده است.
این نشست با حضور کیومرث سلکی مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز ایران، مهدی زندیه وکیلی معاون استانداری و دیگر مسوولان استان سمنان برگزار و در این نشست پیشنهاد شد که اداره کل مسکن و شهرسازی زمین های موذد نیاز این انجمن را با کمترین قیمت در اختیار آن ها قرار دهد.
7341/6026 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.