به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز سه شنبه در نشست فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه سمنان افزود: آسیب های اجتماعی باید به طور عمیق بررسی شود و باید برای رفع آن ها به دنبال راه کار بود.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در کشور، اظهارداشت : وضعیت آسیب های اجتماعی استان سمنان هر ٦ ماه بررسی می شود.
وی خاطرنشان کرد : وضعیت کاهش آسیب های اجتماعی در استان سمنان نسبت به دیگر استان ها وضعیتی مطلوبی است اما نباید به آن دلخوش کرد و باید به دنبال کاهش روز افزون آن بود.
استاندار سمنان تاکید کرد : توجه ویژه به نماز باعث از بین رفتن و به حداقل رساندن معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
وی گفتمان سازی در شوراهای فرهنگی عمومی را یکی دیگر از راه کارهای کاهش آسیب های اجتماعی ذکر و اضافه کرد: از این ظرفیت می توان برای رفع این چالش بزرگ استفاده کرد.
خباز یادآور شد : کم توجهی به روح نماز باعث شده است که در سال های اخیر آسیب های اجتماعی به طور کلی در جامعه کمتر نشده است.
استاندار سمنان گفت: سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر ثابت شورای فرهنگ عمومی استان سمنان انتخاب شد و با استفاده از تجربیات و امکانات در اختیار این مسوول می توان فرهنگ عمومی استان را ارتقا داد.
در این نشست با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، ششمین جلد از داستان های برگزیده جشنواره رضوی و کتاب دانشنامه امام رضا (ع) رونمایی شد.
7341/6026 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.