علی اصغر جمعه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت یازدهم به خوبی برای کاهش نرخ بیکاری گام برداشته است و دکتر روحانی در دولت آینده با انتخاب افرادی اصلح و کابینه ای شاداب و کاردان برای رفع مشکلات کشور اقدام می کند.
وی اظهارداشت : انتخاب وزرای دولت دوازدهم باید براساس تجربه، استعداد و تلاش شبانه روزی مدنظر دکتر روحانی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد : کابینه دکتر روحانی در دولت یازدهم عملکرد خوبی را برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در کشور ارایه داد و دولت دوازدهم ادامه دهنده همان مسیراست.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی راستان سمنان یادآور شد : تسهیلات رونق تولید اقتصاد کشور را از سراشیبی تند سقوط نجات داد و در سال 96 با اجرای برنامه های اقتصادی اشتغال آفرین، برای کاهش نرخ تورم و افزایش اشتغال در کشور اقدام شود.
جمعه ای با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در پسابرجام تصریح کرد : انعقاد قراردادهای مهم تجاری و نفتی با شرکت های معتبر جهان نمونه ای از دستاود مهم دستگاه دیپلماسی کشور برای رشد و آبادانی ایران اسلامی است.
وی بیان داشت : اتحاد و وحدت مسوولان و اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را از بحران بیکاری نجات دهد و دولت دوازدهم با ارایه برنامه های راهبری برای رونق تولید تلاش کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت : توجه به اصل برون نگری و دانش بنیانی باید مدنظرمسوولان نظام برای اجرای اقتصاد مقاومتی قرار گیرد و رونق و آبادانی در کشور با مردمی کردن اقتصاد محقق می شود.
نرخ مشارکت اقتصادی استان سمنان 39.4 درصد در سال 95 و سهم شاغلان در بخش های مختلف اقتصادی استان سمنان در بخش خدمات بیش از 49 درصد، در بخش صنعت و معدن بیش از 33 درصد و در کشاورزی بیش از 18 درصد است.
در دولت تدبیر و امید تفاهم نامه اجرای 150 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان با بخش خصوصی در استان سمنان امضا شده است.
تاکنون بیش از 440 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان سمنان پرداخت شد.
6026/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.