ناصرسلمانپور سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت 13و 45دقیقه یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 170 محور شاهرود- سبزوار واژگون شد که 2 مصدوم برجا گذاشت.
وی افزود: مصدومان پس از انجام کارهای نخستین درمانی ، توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع)شاهرود اعزام گردیدند.
سلمانپور ادامه داد: ساعت 10 و 23 دقیقه هم یک دستگاه خودروی پژو 206 در کیلومتر 32 محور شاهرود- میامی واژگون شد که براثر آن هم پنج نفر مصدوم شدند.
وی گفت: حادثه دیدگان پس انجام اقدامات درمانی از سوی کارشناسان اورژانس 115 جاده ای فراش آباد برای ادامه درمان توسط اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) اعزام شدند.
وی افزود: در میان مصدومان این حادثه یک کودک 1.5 ساله بود که حال عمومی وی خوب است .
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: روز سه شنبه ساعت 10 و 13 دقیقه یک مادر باردار ازروستای زمان آباد خارطوران توسط اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان بهار شاهرود رسانده شد، که پس از انجام زایمان حال مادر ونوزاد خوب است .
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود 40 نفر کارشناس دارد ودر 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.