سردار روح‌الامین قاسمی در حاشیه جلسه ارتباط مستقیم با مردم استان سمنان در گفت و گو با ایرنا، افزود: انتقاد و شکایت از عملکرد پلیس در سه ماهه نخست امسال به ترتیب چهار و 11 درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه تماس مردم با سامانه 197 دفتر نظارت همگانی پلیس در این استان سمنان در بهار امسال 137 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: فعالیت‌های خوبی در سه ماهه نخست امسال صورت گرفته و رشد چشمگیر مشارکت شهروندان در تولید امنیت راه شاهد بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه هرگونه مطلبی که شهروندان به این سامانه اعلام کنند، با سرعت و البته دقت کامل رسیدگی می‌شود، از افزایش 51 درصدی تقدیر مردم از اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در این استان خبر داد و افزود: ارائه نقطه نظرات و پیشنهادها برای بهبود عملکرد پلیس نیز 28 درصد افزایش یافته است.
قاسمی با قدردانی از همراهی و تعامل مطلوب مردم با پلیس در تولید، حفظ و ارتقای امنیت تأکید کرد: هر چه مشارکت‌های مردمی در این راستا افزایش یابد، شاهد امنیت مطلوب‌تری در استان خواهیم بود.
فرمانده انتظامی استان سمنان، مأموریت نیروی انتظامی در نظم‌دهی عمومی و تأمین امنیت را بسیار سخت و سنگین خواند و افزود: همراهی و همکاری مردم برای تحقق این امر خطیر بسیار ضروری است.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.