مسلم فدائی روزشنبه در گفت وگو با خبرتگار ایرنا افزود: پارسال 37 میلیاردریال برای این اداره اعتبار اختصاص داده شده بود که حدود 40 درصد این رقم به مبلغ 15میلیاردو800میلیون ریال تخصیص داده شد.
وی ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه آب آشامیدنی و استاندارد سازی انشعاب های روستاهای حسین آباد کالپوش، نردین، عباس آباد و تامین و احداث شبکه آب اشامیدنی روستای حق الخواجه در سال گذشته انجام شد.
فدایی گفت: اصلاح خط انتقال و ترمیم مخزن ذخیره روستای نام نیک، بهسازی و شست و شوی چاه های آب شرب روستاهای عباس آباد،نردین،کلاته اسد،محمد آباد،جودانه، جداسازی آب آشامیدنی از آب بهداشتی روستای فرومد ، اصلاح و بازسازی شبکه آب آشامیدنی و استاندارد سازی انشعاب های روستای دشت شاد، منطقه بندی و رفع مشکلات 95 درصد از شبکه آب آشامیدنی روستای نام نیک از دیگر طرح های این اداره در سال 95 بوده است.
وی از آغاز حفر چاه آب آشامیدنی تازه در روستای ارمیان به عمق 230متر خبر داد و گفت: پس از پایان عملیات حفاری و در صورت آب دهی مناسب احداث خط انتقال آغاز خواهد شد و مردم ارمیان از نعمت آب آشامیدنی لوله کشی بهره مند می شوند.
وی گفت: تا کنون منبع تامین آب شرب روستای ارمیان قنات کشاورزی این روستا بود و گاهی نیز با تانکر به صورت کمکی آبرسانی سیار انجام می شود.
مدیرآبفار میامی افزود: تابستان امسال در روستاهای جودانه و محمد آباد میامی نیز عملیات حفاری چاه آب آشامیدنی آغاز خواهد شد و روستاهای باغچه ،حسین آبادکالپوش،روستاهای منطقه پل ابریشم نیز در آینده ازنعمت آب آشامیدنی بهره مند خواهند گردید.
امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان میامی 12هزاروپانصد انشعاب دارد.
شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق سمنان واقع است و با 2 بخش مرکزی و کالپوش دارای یک نقطه شهری و 49روستاست.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.