به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان، با تجلیل و تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین سید جلال احمد پناهی، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد امام جمعه سابق سرخه و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سمنان را به عنوان امام جمعه موقت سمنان معرفی کرد.
امام جمعه سمنان گفت: حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهی اخیرا به دلیل مشغله کاری استعفای خود را برای حضور در سمت امام جمعه موقت سمنان اعلام و هم اکنون نیز استعفای وی در جیب بنده می باشد.
آیت الله شاهچراغی افزود : حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهی که علاوه بر حضور در سمت امام جمعه ای موقت، ریاست ستاد نماز جمعه سمنان را بر عهده داشته، کماکان این مسوولیت را دارد.
امام جمعه سمنان اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه سابق سرخه بوده و هم اکنون نیز عضو هیات علمی و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان و فردی معتدل، باسابقه و دارای خانواده ای انقلابی و مذهبی است.
آیت الله شاهچراغی با بیان این که بنده همیشه طرفدار خطبه های مختصر و مفید بودم، گفت: امیدوارم مردم از خطبه های کوتاه ولی مفید و اثرگذار امام جمعه موقت جدید بهره مند شوند و همکاری خوب و تنگاتنگی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد سابقه 28 سال حضور در سمت امام جمعه سرخه را در کارنامه خود دارد.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.