به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی شریفی روز دوشنبه در آیین گشایش پایگاه های طرح اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در کانون فرهنگی و هنری بنت الحسین (س) مسجد حضرت رقیه (س) این شهر افزود: با تربیت الهی برگرفته از دستورات اولیا،ائمه و قرآن می توان به کمال رسید.
وی بابیان اینکه انسان ، حیوان وهمه موجودات در دنیا تربیت پذیر هستند ، ادامه داد: انسان را ارزش های دینی و اخلاق به کمال می رساند و این وجه تمایز انسان با سایر موجودات است.
نماینده ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: دشمنان با هر وسیله ای سعی در انحراف کودکان و نوجوانان از صراط مستقیم و تربیت اسلامی دارند.
شریفی افزود: برنامه ریزی های بسیاری برای هجمه به بنیان خانواده و اخلاق اسلامی توسط دشمنان شده است که استفاده نادرست از ابزار نوین هوشمند ارتباطی و شبکه های اجتماعی هم در این راستاست .
وی با اشاره به اینکه در حمله های نظامی دشمنان تعداد کشته شدگان و مجروحان مشخص است ،ادامه داد: در هجمه های فرهنگی فکر وذهن انسان ها را بمباران می کنند که تاثیر آن دیده نمی شود.
حجت الاسلام عظیم پناهی مسئول کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان شاهرود هم در این آیین گفت: تعداد 58 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان شاهرود فعال هستند که از این تعداد 20 کانون درشهر شاهرود فعالیت می کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم در این آیین گفت: با آغاز فصل تابستان برنامه ریزی های مناسبی برای تحقق شعار 'اوقات فراغت را با نشاط سپری کنید' برای تمام سنین دختران و پسران انجام شده است.
شعبانعلی آشوری افزود:در روزهای تابستان 1396 بیش از 400 برنامه فرهنگی ،هنری،مذهبی و مفرح در 114 پایگاه تابستانی اوقات فراغت این شهرستان درحال اجرا است.
کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال 1372 به فرمان مقام معظم رهبری برای جذب بیشتر جوانان در مساجد و افزایش آگاهی های این قشر از جامعه تشکیل شدند.7358/6167 خبرنگار سروش مولانا** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.