به گزارش ایرنا، حمیدرضا طاهری پیش از ظهر دوشنبه در هشتمین گردهمایی مدیران و معاونان ورزشی دانشگاه های منطقه 9 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع خبرنگاران، افزود: دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه هایی است که به دنبال توسعه مهندسی در ورزش است.
وی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان را سه رکن اصلی هر دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه های منطقه 9 کشور طی 2 سال گذشته رشد خوبی در ورزش دانشجویی و کارکنان داشته و باید به سمتی حرکت کرد که 50 درصد دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها ورزش کنند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد، همچنین هدف از برگزاری این گردهمایی را برنامه ریزی برای رقابت های بین دانشگاهی دانشجویان منطقه 9 برای کسب سهمیه شرکت درالمپیاد فرهنگی،ورزشی دانشجویان کشور در آینده عنوان کرد و افزود: چهاردهمین المپیاد فرهنگی،ورزشی دانشجویان سراسر کشور، سال آینده به میزبانی دانشگاه های اصفهان و شیراز برگزار می شود.
طاهری یادآور شد: باید تا پیش از اسفند ماه امسال، تمامی مسابقات انتخابی برگزار و سهمیه ها به وزارت علوم،تحقیقات و فناوری اعلام شود.
وی منطقه 9 ورزشی را یکی از پرافتخارترین مناطق کشور خواند و گفت: المپیاد ورزشی دانشجویان چهار مرتبه به میزبانی دانشگاه های این منطقه برگزار شده و در 2 المپیاد پیاپی نیز جام های قهرمانی از این منطقه خارج نشده است.
هشتمین گردهمایی مدیران و معاونان ورزشی منطقه 9 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود در حال برگزاری است.
این منطقه شامل 21 دانشگاه از استان های سمنان و خراسان های رضوی، شمالیو جنوبی است.
7359/6167خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.