غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در راهپیمایی روز جهانی قدس شاهد بی اخلاقی هایی جهت دار از سوی افرادی خاص بودیم و باید دستگاه قضایی کشور با عاملان این رفتارهای نامبارک برخورد کند.
وی اظهار داشت : کشور هم اکنون با رکود اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری مواجه است و بیان صحبت های غیر اخلاقی علیه دولت دردی از مشکلات مردم مداوا نمی کند.
کاتب اضافه کرد : روز جهانی قدس روز وحدت و همدلی مسلمانان جهان است اما در این روز بعضی از افراد نه تنها وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان نکشیدند بلکه به نوعی در کشور تفرقه ایجاد کردند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم اقدامات ارزشمندی را برای کاهش نرخ بیکاری در کشور انجام داد و ایجاد شغل برای بیش از 700 هزار نفر فقط در سال 95 خود گویا این اقدامات ارزشمند است.
وی تصریح کرد : اداره دولت بدون تامین اعتبار لازم ممکن نیست و دولت یازدهم در یک دوره زمانی کوتاه کشور را با فروش نفت خام 25 دلار به ازای یک بشکه اداره کرد که این امر مهمی در اصل کشورداری است.
وی تصریح کرد : تورم در سال 92 در کشور بیش از 38 درصد بود اما با برنامه های منسجم دولت یازدهم این رقم‌ هم اکنون به کمتر از 9 درصد رسیده است.
کاتب با بیان این که در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید وحدت و همدلی مسوولان نظام برای رفع مشکلات اقتصادی کشور به عنوان یک اصل قرار گیرد‌گفت: تخریب دولت به افزایش اشتغال در کشور منجر نمی شود.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اقتدار و شان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در عرصه های بین المللی حفظ شود و آحاد مسوولان نظام کشوری و لشکری برای عزت انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند.
در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال افراد محدودی به صورت جهت دار، علیه دکتر روحانی رئیس جمهوری شعار دادند.
7339/6026/ خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.