غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال گذشته قدم های موثری برای بازگرداندن واحدهای صنعتی به چرخه تولید از سوی دولت یازدهم انجام شد اما برای رفع مشکلات به صورت 100 درصدی باید قدم های جدی تری برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد:گرمسار قطب اقتصادی استان است و اگر تدابیر خاصی برای رفع مشکلات این واحدها در سال96 اندیشیده نشود، فعالان بخش خصوصی قادر به راه اندازی واحدهای صنعتی بیشتر در این شهرستان نخواهند بود.
وی اظهارداشت : شهرک های صنعتی گرمسار و ایوانکی با مشکلات کمبود شدید آب مواجه هستند و اگر اقدام موثر برای این بحران انجام نشود بسیاری از این واحدهای تعطیل می شوند.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در استان فقط همایش های اقتصادی برگزار کرد بلکه باید با فراهم کردن زیر ساخت ها برای حضور موثر فعالان اقتصادی اقدام کرد.
کاتب گفت: راه اندازی سامانه بهین یاب برای ارایه تسهیلات رونق تولید در سال 96 از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم است و این امر در کاهش مشکلات اقتصادی تولیدکنندگان می تواند موثر باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد : استان سمنان ظرفیت سرمایه گذاری چند هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی را دارد و باید در وهله اول برای جذب سرمایه گذار تامین آب در نواحی صنعتی در اولویت قرار بگیرد.
شهرستان گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان گرمسار حدود هشت شهرک و ناحیه صنعتی و چند موسسه آموزش عالی دارد که ظرفیت بیشتری برای تردد به این شهرستان به ویژه از مرکز کشور را نیاز دارد.
7339/6026/ خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.