به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان، در خطبه های نماز عید سعید فطر افزود : عید فطر، از مهمترین اعیاد مسلمین و روز بندگی، طاعت و عظمت مسلمین است.
وی افزود: روزه داری در روز های گرم ، قلب ها را نورانی و شیاطین را از مردم مومن دور می کند .
حسینیان روز عید فطر را همچون روز قیامت دانست و عنوان کرد: در این روز بزرگ که تجلی عزت، شکوه و معرفت مومنان است، پاداش آنان پس از یک ماه روزه داری تقسیم می شود.
وی به شکوه حضور ملت در روز قدس اشاره کرد و گفت: در روز قدس، ملت فهیم ایران برای نابودی غده سرطانی رژیم اشغال گرقدس به صحنه آمد و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و آل سعود نشان داد.
امام جمعه دامغان به حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش اشاره کرد و گفت: سیلی شجاعانه ایران به داعش، اقتدار نظام را ثابت کرده و صدای آن به گوش سردمداران داعش رسیدبه طوری که هنوز نتوانسته اند تصمیم رسانه ای بگیرند.
وی عنوان کرد : عربستان و آمریکا که با گرفتاری های داخلی و خارجی زیادی روبرو هستند ، هرگز نمی توانند خدشه ای به اقتدار ایران اسلامی وارد کنند ،
امام جمعه دامغان تصریح کرد: توسعه همه جانبه شهرستان دامغان که از توانمندی های اقتصادی زیادی برخوردار است، نیازمند برنامه ریزی و امکانات است تا ریشه بیکاری از بین برود .
7339/6167 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.