به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز یکشنبه در شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری، با تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال 96، گفت: لازمه افزایش تولید و اشتغال افزایش سرمایه گذاری است.
وی افزود: تولید منهای سرمایه گذاری امکان پذیر نیست و افزایش اشتغال در راستای افزایش تولید ایجاد خواهد شد، پس افزایش سرمایه گذاری اولین گام در تحقق شعار سال و افزایش چرخه اقتصادی کشور است.
خباز با بیان اینکه بانکها اول باید سرمایه لازم را برای تولید تامین کنند چرا که بانکها متولی سرمایه گذاری هستند، با اشاره به اینکه میزان بیکاری در استان سمنان 8.3 درصد است، بر تلاش بیشتر مدیران متولی اشتغال دراستان تاکید کرد .
استاندار سمنان درخصوص تسهیلات رونق تولید بر ارزیابی شرایط واحد ها به لحاظ تولید و سرمایه و اشتغال ایجاد شده تاکید و نظارت بیشتر را بر عملکرد واحدهای تولیدی در استان خواستار شد.
در این جلسه گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان درخصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از محل تسهیلات رونق تولید در بخش های صنعتی معدنی و کشاورزی و پایش تسهیلات رونق تولید توسط سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان ارایه شد.
استان سمنان بیش از هزار و 700 واحد صنعتی و تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و تاکنون 780 واحد صنعتی و کشاورزی استان چهار هزار و 392 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.