فرزاد فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگی و نقطه وحدت امت اسلامی در ‏رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و جلوه‌ای از مقاومت مسلمانان و مستضعفان جهان با استکبار جهانی است.
وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش و جوانان استان همانند سایر اقشار جامعه با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند، بیان کرد: روز قدس،‌ نشانه‌ای از تدبیر بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که زمینه اتحاد، همدلی و همراهی مسلمانان و تمام انسان‌های آزاده جهان را فراهم کرد.
وی اضافه کرد: حضور گسترده و حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی روز قدس نیز نشان از عزم و اراده جهان اسلام و آزادیخواهان عالم برای آزادی قدس شریف و برائت جامعه جهانی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.
فتاحی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان استان سمنان بار دیگر با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی همانند سایر اقشار جامع در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند.
وی ادامه داد: حضور پرشور در این مراسم جهانی، لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیستی می اندازد و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی می شود.
فتاحی افزود: روز قدس میراث گران‌بهای معمار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: راهپیمایی در این روز تاریخی نشان دهنده تجدید بیعت آحاد جامعه با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و نفرت آنها از جنایات صهیونیست ها است.
راهپیمایی روز قدس همزمان در 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
در استان سمنان 32 هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند که 400 نفر از آن ها دارای عنوان های قهرمانی هستند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.