ابوالفضل حسن بیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس افزود : مردم با شرکت در این راهپیمایی به عنوان وظیفه دینی وانسانی برای تحقق آزادی ملت مسلمان فلسطین و ملت های مورد ستم واقع شده لبنان، سوریه، یمن و همه کشورهای اسلامی هم صدا می شوند.
وی اظهارداشت : امروز دشمن شماره یک جمهوری اسلامی، اسرائیل و بعد از آن آمریکا است که این دشمنان چیزی جز از بین رفتن اسلام و جامعه اسلامی نمی خواهند.
حسن بیگی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و رهبری طلایه داران این حرکت ملی و بین المللی هستند و مردم ایران نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت می کنند و حمایت خود را هر ساله به رخ جهانیان می کشند.
وی با بیان این که روز جهانی قدس تاثیر زیادی در زنده نگهداشتن فلسطین داشته است، افزود : روز جهانی قدس نماد استکبار ستیزی و انزجار ملت ایران از زورگویان و سلطه گران جهان است.
حسن بیگی تصریح کرد : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند همچون تیری بر قلب دشمن باشد تا دشمن بداند ملت ایران هیچگاه از هیچ قدرت خارجی واهمه نداشته و نخواهد داشت.
وی اضافه کرد : مردم در این روز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از یاد نبرند و باید بیزاری از باطل در اولویت مردم با فرهنگ استان سمنان باشد.
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم همیشه در صحنه استان سمنان بار دیگر برای بیزاری از مشرکان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و با حضورشان تیری محکم بر قلب ابر قدرت های جنایتکار خواهند زد.
حسن بیکی روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی(ره) برای تمام مسلمانان جهان ذکر و اضافه کرد : امروز مردم مقاوم فلسطین با دیدن حمایت مردم مسلمان حتی در کشورهای اروپایی، با تقویت روحیه بیشتر، به راه مقدس خود ادامه می دهند.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.