آیت الله سید محمدشاهچراغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گستاخی گروه های داعشی در حوادث تهران و موفقیت اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در به هلاکت رساندن داعشی های ملعون در کشور سوریه، انگیزه مردم ایران را برای مشارکت پرشور در راهپیمایی روز جمعه هفته جاری دوچندان کرده است.
وی، راهپیمایی روز جهانی قدس از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری برای هم دردی با مردم مظلوم فلسطین دانست و بیان کرد: مردم خداجو و روزه دار سمنان در روز قدس بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان می دهند.
امام جمعه سمنان اضافه کرد: در روز جهانی قدس علاوه بر نشان دادن انزجار مردم ایران نسبت به رژیم اشغالگر قدس، باید علیه آمریکای جنایتکار و وهابیون ملعون نیز موضع گرفت و با اقتدار بر دهن زورگویان جهان کوبید.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: بار دیگر در روز جهانی قدس گلبانگ الله اکبر در سراسر کشور طنین انداز می شود و نام و یاد مردم بی‌دفاع فلسطین گرامی داشته می شود.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز اتحاد و وحدت مسلمانان جهان در برابر استعمارگری های رژیم منحوس اسراییل و حامیانش است و باید با حضوری باشکوه، اتحاد و یکپارچگی ایرانیان به رخ جهانیان کشیده شود.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.