به گزارش خبرگزاری خبر انلاین متن بیانیه به شرح زیر می باشد سالیان متمادی از داغ بزرگ اشغال فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانتها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه علی الخصوص آل سعود جنایتکار دوچندان می‌شود.
در این میان نیز جبهه کفر و استکبار در تلاشی پیگیر سعی در حذف مسئله فلسطین و حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام دارد و با حمایت و تجهیز جبهه تکفیر، مزدوران داعشی را به جان جهان اسلام انداخته است.
اخیراً جنایات تروریستی در ایران اسلامی با سرپنجه وحشیان داعشی و با آمریت استکبار جهانی رقم خورده است که با سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شده اند و جواب ترقه بازی آنها با حمله موشکی مقتدارنه به مقر تروریستهای داعشی داده شد که بیانگر هشداری است جدی به حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان.
روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت ومبارزه در نفی سازش و معامله است.
بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان با شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1396 ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه ، عراق و یمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهند زد .

روابط عمومی و پایگاه های بسیج شهید عباسپور ، بقیه الله (عج) و خاتم الانبیاء (ص) شرکت برق منطقه ای سمنان

 

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 680570
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.