حسن ارگی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوسازی کابینه برای بهره گیری از وزیران و معاونینی جدید برای ریاست جمهوری با تفکری جدیدتر امری ضروریست و در دولت جدید شاهد تحولات قابل توجهی در بخش های مختلف اجرایی برای رفع مشکلات مردم خواهیم بود.
وی اظهارداشت: مسوولان دستگاه های اجرایی در دولت یازدهم قدم های موثری را برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در کشور برداشته اند و دولت دوازدهم ادامه دهنده مسیر همواره گذشته خواهد بود.
ارگی اضافه کرد: هر فردی که در دولت دوازدهم مسوولیتی را می پذیرد باید مهم ترین مشکلات بخش کاری خود را در وهله اول شناسایی کرده و برای رفع این چالش های اساسی در کشور قدم بردارد.
فرماندارمهدی‌شهر با بیان اینکه اعتماد دوباره مردم ایران اسلامی به دکتر روحانی نشان دهنده اعتقاد راسخ آنها به رفع مشکلات جامعه با عملکرد مثبت دولت دوازدهم است، گفت: در دولت آینده با عزم مثال زدنی، مسوولان کشوری و استانی برای رفع مشکلات آحاد جامعه قدم برمی دارند.
وی تصریح کرد: مهم ترین چالش ها و مشکلات بخش های عمرانی،اقتصادی،صنعتی و ورزشی در سمنان با تدبیر محمدرضا خباز استاندار شناسایی شده است و در دولت دوازدهم برای رفع این مشکلات قدم های جدی برداشته می شود.
ارگی اضافه کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات گامی اساسی برای توسعه سیاسی و اقتصادی در کشور بوده است و دولت دوازدهم با رفع مشکلات آحاد جامعه، قدردان حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت خواهد بود.
وی تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات اقشار جامعه قدم برمی دارد و به هیچ عنوان با نگاه اکثریت و اقلیت، برای خدمات رسانی به مردم اقدام نمی کند.
فرماندارمهدی‌شهر گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی خدمتگزاران مردم هستند و هراندازه که برای این ملت مقتدر و سرافراز خدمات رسانی شود بازهم کم است.
میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات 29 اردیبهشت 80.3 و مشارکت مردم شهرستان مهدی شهر 88.8 درصد بود.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.