حسن ارگی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به نشست خود با منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان مهدی‌شهر، افزود: برنده واقعی انتخابات رهبری، مردم و منتخبیانی هستند که آحاد جامعه در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به آنان اعتماد کردند.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با تاکید بر اینکه منتخبان مردم باید قدردان این اعتماد و رأی مردم باشند و قدردانی این اعتماد و رأی مردم به این است که دست‌به‌دست هم بدهیم تا برای رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی این شهرستان تلاش کنیم، اظهارداشت: انتخابات 29 اردیبهشت96 یک انتخابات مثبت، سالم و با معیار دموکراسی و مردم‌سالاری دینی مورد تأکید رهبر انقلاب در کشور برگزار شد.
ارگی خاطرنشان کرد: رقابت‌ نامزدهای انتخاباتی در شهرستان مهدی‌شهر در فضایی سالم و منطبق بر قانون‌مداری بود و افراد، نهادها، گروه‌های قابل توجه ای مانند هیأت‌اجرایی و هیأت‌نظارت در امر برگزاری یک انتخابات تلاش کردند.
فرماندارمهدی شهر با بیان اینکه برنده واقعی انتخابات مردم هستند، گفت:آحاد جامعه با حضور پرشور، باشکوه و حماسی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.
وی افزود: مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستاها برای 4 سال آینده خود تصمیم گرفتند و همه نامزدهای انتخابات که به حداکثریت آرا برای خدمت به مردم نرسیدند، به قانون تمکین کردند.
فرماندار مهدی شهر اضافه کرد: رهبرانقلاب اسلامی به عنوان دومین برنده این انتخابات است که با رهبری‌ مقتدرانه خود و دعوت از همه ایرانیان برای مشارکت در سرنوشت کشور سبب شد تا حتی کسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اعتقاد نداشتند پای صندوق رأی آمدند و به نظام رأی آری دادند.
شهرستان مهدی‌شهر بیش از 47 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.