به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز یکشنبه در شصتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری، گفت: 576 واحد کشاورزی با مبلغ یک هزار و 23 میلیارد ریال و 195 واحد صنعتی به میزان سه هزار و 326 میلیارد ریال تاکنون د راستان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه در این نشست از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مشکلات 6 واحد صنعتی در امور زیربنایی، مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه‌های دولتی و بانکی بررسی شد، گفت: در 59 جلسه قبلی، پرونده 391 واحد تولیدی بررسی شد که 933 مصوبه به همراه داشته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ارایه تسهیلات رونق تولید بخشی از برنامه های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکل رکود واحدهای تولیدی و کمک به چرخه اقتصادی در کشور است، افزود: از 933 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در بخش های مختلف، تاکنون 480 مصوبه عملیاتی شده و 453 مصوبه نیز در دست اقدام است.
در این نشست، با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان، گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و پایش تسهیلات توسط کمیته نظارت ارائه شد و در قالب دومین کارگروه تخصصی معدن مشکلات 3 معدن نیز بررسی شد.
تا کنون بر 197 واحد تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید نظارت لازم صورت گرفته که در این راستا 71 درصد از میزان اشتغال تعهد شده تسهیلات رونق تولید در استان سمنان محقق شده است.
استان سمنان بیش از هزار و 700 واحد دارای پروانه بهره برداری و بیش از 500 واحد معدنی فعال دارد.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.