غلامرضا کاتب روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تروریست های بزدل به گمان خود فکر کردند که می تواند با حوداث تروریستی اقتدار ملت سرافراز ایران را زیر سوال ببرند، درحالی که آحاد جامعه بر سر عهد و پیمان خود برای حفظ و حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
وی خاطرنشان کرد: حوادث تروریستی اخیر به دلیل شهادت جانسوز چند تن از هموطنان عزیز بسیار سوزناک است و این شهدای عظیم الشان با خون های خود به پایه های نظام جمهوری اسلامی استحکام بخشیدند.
کاتب اظهار داشت: حادثه تروریستی هفته گذشته در تهران اراده ملت و مسوولان ایران اسلامی را برای نابودی دژخیمان و دشمنان نظام دوچندان کرده است و با عزمی راسخ این مهم در آینده ای نزدیک محقق می شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا پرورش دهنده تروریست در جهان است و با وقاحت تمام در برابر این جنایت وحشیاته گستاخی می کند که باید پوزه این ابرقدرت توخالی را به خاک مالید.
کاتب تصریح کرد: وهابیون و رژیم صهیونیستی باید بدانند که با هدایت حرکت های تروریستی نمی توانند عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند و در آینده ای نزدیک‌ نیروهای امنیتی و نظامی ایران اسلامی درسی تاریخی به آنها خواهد داد.
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به منویات رهبر انقلاب همواره مورد توجه مسوولان وآحاد جامعه بوده است و بعد از حوادث تروریستی اخیر در تهران، وحدت مردم برای پیروی از فرمایشان امام خامنه ای بیش از پیش افزایش یافته است.
صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد 96 در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که جمعی شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند ؛ گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.