به گزارش ایرنا ، سیدحسن حسینی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) افزود : در حادثه تروریستی اخیر تهران 6 تن از نیروهای حفاظتی و کارکنان مجلس شورای اسلامی و 11 تن دیگر از هموطنان که برای کارهای اداری به مجلس آمده بودند به شهادت رسیدند که این امر غم فراوانی بر دلهای مردم ایران اسلامی به جا گذاشت.
وی اظهارداشت : گروهک های تروریستی در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز در حال تدارک حوادث دردناک در مناطق مختلف کشور بودند که با تلاش و مجاهدت نیروهای امنیتی و انتظامی این توطئه ها خنثی شد.
وی خاطرنشان کرد : مردم ایران اسلامی در 29 اردیهشت امسال برگ زرینی دیگر بر افتخارات این دیار سرافراز افزودند و با مشارکت وصف ناشدنی در این حماسه ملی شرکت کردند.
حسینی اضافه کرد : پیروز انتخابات آحاد جامعه هستند و باید مسوولان جامعه با برنامه ریزی برای رفع مشکلات َآحاد جامعه قدم بردارند.
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده های قابل توجهی در ایام تبلیغات انتخاباتی برای افزایش رفاه اجتماعی و رفع مشکلات معیشتی به مردم داده شد که باید مسوولان به این مسایل مهم توجه کنند.
وی اضافه کرد : انتخابات با هر شرایطی به پایان رسیده است و پساانتخابات فرصت ارزشمند برای رفع مشکلات کشور و توجه به توسعه های اقتصادی و عمرانی مناطق مختلف است.
در این نشست محمدرضا خباز استاندار،احمدهمتی نماینده مردم شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ، معاونان استاندار و مدیران ارشد استانی حضور داشتند.
صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد 96 در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که جمعی شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند ؛ گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
80.3 درصد واجدین شرایط رای استان سمنان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 شرکت کردند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.