به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز شنبه در سی و یکمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود: 128 دهستان محروم در کشور برای محرومیت‌زدایی مشخص شده است که سهم استان سمنان در این طرح سه دهستان است.
وی با تشبیه دهستان های محروم به فرزندان توان‌خواه خانواده، گفت: باید به این دهستان ها کمک شود تا محرومیت آن ها رفع شود و به عبارتی، کمبود و مشکلات اساسی آن برطرف شود.
استاندار سمنان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بر رفع محرومیت دهستان ها تاکید داشته اند و حداکثر زمان برای محرومیت زدایی پنج سال است و بعد از پنج سال این دهستان ها به حالت معمولی و متعادل باز می گردند.
وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر، فرمانداران محور هستند و فرمانداران باید با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای رفع این مشکل گام بردارند و محرومیت زدایی این دهستان ها برای دیگر دهستان ها نیز نمونه و الگو می شود.
خباز با اشاره به حادثه جان کاه تروریستی هفته گذشته تهران، با محکوم کردن هدف شوم تروریست‌ها، گفت: این حادثه ارزش نظامی نداشت و تنها آدم کشی محسوب می شد که یک هم استانی از شهرستان دامغان نیز در این حادثه به مقام شهادت نائل آمد.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح ترسیب کربن در استان سمنان در حوزه منابع طبیعی، گفت: در بازدید از منطقه سرکویر، تلاش های منابع طبیعی استان در آن مناطق بسیار ارزنده بوده و روحیه نشاط، امید به آینده و توجه به آینده را در مردم به وجود آورده است.
استاندار سمنان تاکید کرد: در همه امور باید کار را به مردم واگذار کرد زیرا آن ها کارها را به بهترین نحو انجام خواهند داد و تنها باید دستگاه های اجرایی از مردم حمایت کنند و نسبت به کار آن ها نظارت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، طرود و رضا آباد از توابع شاهرود و چنداب از توابع گرمسار است.
در این نشست با حضور فرمانداران استان سمنان، طرح های اقتصاد مقاومتی سال ٩٦ دستگاه های اجرایی اعلام شد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.