به گزارش ایرنا، مهدی زندیه وکیلی روز چهارشنبه در اولین گردهمایی شهرداران استان در سال 96، در سالن مدیریت بحران، افزود: شهرداری ها باید علاوه بر جذب اعتبارات سفر، اقدامات لازم در خصوص مستندات طرح ها را نیز به عمل آورند.
وی از تخصیص اعتبارات عمرانی سفر ریاست جمهوری در حوزه شهری به چهار شهر ایوانکی، آرادان، سرخه و میامی خبر داد و گفت : در این ارتباط جلسات هماهنگی برگزار و موافقت نامه ها نیز تدوین شده است.
زندیه وکیلی خاطرنشان کرد : مسوولان دیگر شهرهای استان سمنان هم باید پیگیری لازم در این خصوص را به عمل آورند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به لغو تخصیص اعتبار خاص برای خرید امکانات و وسایل بازی گفت: با توجه به درخواست شهرداران، این اعتبارات در قالب طرح های عمرانی و احداث پارک اکوتوریسم اجرا می شود.
وی اضافه کرد : جذب این اعتبارت صرفا در قالب ارایه طرح های سفرریاست جمهوری است و شهرداری ها باید هر چه سریعتر نسبت به معرفی طرح های عمرانی و ارسال اسناد و صورت وضعیت ها برای جذب اعتبارات اقدام کنند.
وی ادامه داد : شهرداری ها باید در صورت فعال بودن طرح هایی مانند احداث پارک اکوتوریسم، نسبت به اعلام به استانداری اقدام تا پس از بازدید به آنها اعتبار اختصاص یابد.
شکریان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان نیز با تبیین و تشریح قانون برنامه ششم توسعه، گفت: استان سمنان در ثبت بودجه مصوب سال 95 شهرداری ها، درسامانه بودجه شهرداری ها رتبه اول را درکشور به خود اختصاص داد.
دراین نشست که ابک مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان، جمعی از مسوولان و شهردارن استان حضور داشتند، گزارشی از اقدامات و دستاوردهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در دولت تدبیر و امید ارایه شد.
7440/6026
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.