غلامرضا کاتب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اگر واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان گرمسار به معنی واقعی شکوفا شود بخش قابل توجهی از مشکل اقتصادی و اشتغال جوانان برطرف می شود.
وی اظهارداشت : علاج درد بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با نظارت، همکاری و ارایه تسهیلات رونق تولید برطرف می شود و این رویکرد باید به عنوان شاه کلید افزایش رونق اقتصادی در استان باید مدنظر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد : ارایه تسهیلات رونق تولید 404 میلیارد تومانی به بیش از 700 واحد تولیدی و صنعتی این استان در سال 95 مشکلات این واحدها را به طور کامل برطرف نکرده است.
وی تصریح کرد : ظرفیت صنعتی و معدنی استان سمنان برای افزایش اشتغال و رونق تولید بی نظیر است اما تاکنون برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی قدم های موثری گرفته نشده است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : دولت باید علاوه بر ارایه تسهیلات رونق تولید بر بازار فروش و کیفیت کالاهی تولیدی نیز توجه داشته باشد و نقدیندگی تنها مشکل واحدهای صنعتی استان نیست.
کاتب بیان داشت : نیمی از واحدهای صنعتی وتولیدی استان سمنان در شهرستان سمنان قرار دارد که بیش از 40 درصد این واحدهای صنعتی نیمه فعال هستند و رفع مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی باید در اولویت کاری دولت دوازدهم باشد.
استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفته است.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.